Installasjon

Når kunder besøker kjøpesenteret, er det viktig å kunne veilede og inspirere de, stimulere til mer salg og sørge for at de ønsker å komme tilbake. Lydbox leverer kunderadio med reklame- og informasjonsspotter til kjøpesenter og varehus, i tillegg til en mulighet for deres egen tv-kanal.

 

Kunderadio og digital signage er en meget effektiv måte å nå dine besøkende i øyeblikket hvor kjøpsbeslutningen blir tatt. Lydbox lar deg påvirke dine kunder i en positiv retning, så nære kasseapparatet som over hodet mulig.

 

Din kunderadio installeres enkelt ved at vår Lydbox blir plugget inn i ditt eksisterende talevarslingsanlegg. Deretter kobles Lydbox opp via bredbånd mot våre kampanjeansvarlige og produsenter, som har full kontroll på deres innhold til enhver tid. Skulle man for eksempel plutselig gå tom for annonsert vare, kan Lydbox ta av – eller endre eksisterende spot – i løpet av svært kort tid.

 

Med vår kunderadio vil du få den beste løsningen for denne kanalen som markedet har å tilby. I tillegg til å ha deres informasjon og pågående kampanjer på lufta til en hver tid, leverer vi musikk og tilpasser en skreddersydd musikkprofil som passer dere og deres kunder på en perfekt måte.

 

I vårt profesjonelle lydstudio blir alle lydspotter og innhold spilt inn, og våre dyktige produsenter får det på luften raskere enn noen andre. Dette er vårt løfte. Som vår partner trenger du bare å fortelle oss hva du vil formidle via kanalen, så fikser vi resten.

 

Enkelt og greit. Slå på tråden eller send din kundekontakt hos Lydbox en mail, så skriver vi ferdig manus og spiller inn voice, produserer ferdig innhold, sender det til deg for eventuell godkjennelse  – og setter det på lufta til avtalt tid.

 

Lydbox er også en perfekt konsulent som vil bistå deg for å utarbeide best mulig innhold. Om innholdet blir for langt, eller om budskapet ikke er tydelig nok, så hjelper vi deg med å tilpasse det på best mulig måte.

 

En normal frekvens når man bruker Lydbox som kunderadio, vil være avspilling av lydspotter hvert kvarter. Basert på at vi ønsker å gjøre innholdet så kort og konsist som mulig, vil man oppleve at det spilles av lydreklame og informasjon totalt 4-5 minutter i løpet av totalt en klokketime. I samråd med senter og annonsør, bestemmer vi hvor ofte en aktuell lydspot skal gå i løpet av en time.

 

Legg igjen en kommentar